Att nå ut till kunderna är för många företag en en förutsättning för att bli framgångsrik. Hur ditt företag bäst når ut till nya kunder beror på många faktorer. Företagarna har flera olika tips och guider.
Släpp genast tanken på sociala medier som en chans till gratis marknadsföring. "Du kan hålla på i 300 år och ändå inte lyckas" säger Emma Blom, grundare på Social Industries.
Sökmotorer och sociala medier är vägen in för Hatstores kunder och besökare. Här berättar kepsentreprenören Filip Klasson mer om företagets framgångsrika strategi.
Den nya konsumentköplagen är en av de största förändringarna på det konsumenträttsliga området på många år, konstaterar Företagarnas jurist Anna Krogh.
Många företag har idag en företagssida på Facebook som används som en hemsida. Däremot så är det många som missat att det finns mycket mer än så att hämta på sociala medier som ...
Vi brukar ofta samla på oss material att posta på sociala medier utan att veta när och hur det kommer att användas. Ibland så dyker det upp en tanke som saknar bild eller rörlig...
För att nå ut på Facebook idag så gäller det att du skapar inlägg som intresserar och engagerar människor. Här kommer några tips för att just dina inlägg ska lyckas och hur du n...
Det är helt fantastiskt att vi idag kan marknadsföra oss på plattformar som faktiskt inte behöver kosta en enda krona. Använder du Facebook på rätt sätt kan du nå ut till väldig...
Företagarnas vd Günther Mårder är känd som sparexpert och superkommunikatör och delar med sig av sina bästa tips hur du når ut med ditt budskap utan stor budget.
Alla företagare, unga företagare, företagare på varje ort och varje region eller företagare som samlas kring ett ämne eller en bransch. Hos Företagarna hittar du allt detta.