Till företagarna.se

Anmäl skada

Välj försäkringskategori som skadan gäller.

Boka vård

Boka vård genom att kontakta Länsförsäkringars vårdförmedling, antingen digitalt eller via telefon. 

Boka digitalt

  • Legitimera dig med BankId.
  • Välj vad du vill ha hjälp med – nytt ärende, återbesök, ombokning eller avbokning.
  • Vardagar kl 8–20 kan du chatta med sjuksköterska och fysioterapeut, för rådgivning och hjälp att boka den vård du behöver. Dygnet runt kan du starta ett nytt ärende, få en medicinsk bedömning och boka en tid för att bli kontaktad på vardagar kl 8–20.

Boka vård digitalt

Boka via telefon

0771-666 115

Ring Länsförsäkringars vårdförmedling, vardagar kl 8-17. Här får du hjälp med medicinsk rådgivning, tidsbokning, personligt samtalsstöd, chefsstöd samt rådgivning av hälsocoach. Övrig tid samt helger finns jourbemanning.

Övriga ärenden

Kontakt

Frågor och svar

Boka vård

Du som har en GARANT Sjukvårdsförsäkring kan enkelt boka vård via Länsförsäkringars vårdförmedling. Kontakta dem digitalt eller via telefon så hjälper de dig att komma i kontakt med en specialist.

Boka vård!
Digitalt eller telefon.

Boka vård digitalt

Boka vård genom att kontakta Länsförsäkringars vårdförmedling, antingen digitalt eller via telefon. Se till att du har ditt BankId till hands.

  • Legitimera dig med BankId.
  • Välj vad du vill ha hjälp med – nytt ärende, återbesök, ombokning eller avbokning.
  • Chatta med sjuksköterska och fysioterapeut för rådgivning och hjälp att boka den vård du behöver. Chatten är öppen vardagar kl 8–20. Dygnet runt kan du starta ett nytt ärende, få en medicinsk bedömning och boka en tid för att bli kontaktad på vardagar kl 8–20.

Boka vård digitalt

Boka vård via telefon

0771-666 115 

Ring Länsförsäkringars vårdförmedling, vardagar kl 8-18. Här får du hjälp med medicinsk rådgivning, tidsbokning, personligt samtalsstöd, chefsstöd samt rådgivning av hälsocoach. Övrig tid samt helger finns jourbemanning.

Öppettider vårdförmedlingen

Den digitala vårdförmedlingen är öppen dygnet runt. När du vill chatta med en sjuksköterska eller fysioterapeut gör du det vardagar mellan kl 8:00–20:00. Via telefon kan du alltid få sjukvårdsrådgivning eller personligt samtalsstöd. Behöver du boka vård gör du det vardagar mellan kl 8:00–17:00.