Frukostklubben
Plats: BOOST, Stenungsund Arena

Hur marknadsför man sig i en lågkonjunktur?
I en tuff ekonomisk tid är det avgörande att hitta sätt att sticka ut och nå framgång. Genom att förstå förändrade köpbeteenden och utnyttja digitala kanaler kan vi nå ut till kunderna effektivt. Vi ger dig nycklarna till framgång i en lågkonjunktur.
Frida Nyberg, Stampen Media, IHM Business School
Prao – ett outnyttjat verktyg inom kompetensförsörjning och social hållbarhet
Lena Sjöstrand, Skola och arbetsliv GR och Louisiana Hanna, studie- och yrkesvägledare, Stenungsunds kommun delar med sig av framgångsfaktorer kring prao och den unga målgruppen.
Frukostklubbens säsongsavslutning bjuder även på:
- Nätverkande
- Sommarprat av Olof Lundberg, kommunstyrelsens ordförande, Stenungsunds kommun
Datum: Fredag 2 juni kl.08:00-09:30.
Plats: Boost, Stenungsund Arena
Vi inleder med kaffe, fralla och mingel.
Anmäl dig här senast den 31 maj
Arrangörer: Frukostklubben är ett samarbete mellan Stenungsunds kommun, Företagarna Stenungsund & Tjörn samt ST-tidningen.
Välkommen!
Lars Grenhage
Ordförande Företagarna Stenungsund & Tjörn
0734-22 42 29
lars@grenhage.se
.