Frukostakademin: Att transformera ett varumärke
Plats: Bilia Nacka, Jarlabergsvägen 2
Få har nog missat den varumärkesresa Volvo Cars gjort under de senaste åren. Volvo Cars reklamfilmer i konceptet ”Made by Sweden” med bla Robyn, Avicii, Zlatan och Swedish House Mafia har väckt stor uppmärksamhet. Filmerna har inte bara visat upp helt nya bilar utan även nått in i människors hjärtan och magar.
Många hävdar att traditionella medier inte har något att hämta längre. Det är fel, hävdar Per Carleö - Volvo Cars marknadsdirektör – som i oktober 2015 utsågs till Sveriges Bästa Marknadschef alla kategorier.
- Vi ser så tydligt hur folk agerar, utifrån reklam i traditionella medier. I kombinationen traditionella och digitala medier blir ett plus ett verkligen tre. Vi ser hur marknadsföringen har en direkt påverkan på våra nyckeltal avseende varumärket, berättar Per.
Vi får ta del av Pers erfarenheter och lärdomar under morgonens frukostträff.
Frukost står serverat från 07.30.
Se hela programmet och anmäl dig här!
Välkommen till Frukostakademin Nacka Värmdö och Bilia Nacka!