Digitalt mötesrum med Företagarna
Även om det vi nu kan börja se tendenser som visar att läget i Sverige och delar av vår omvärld börjar gå åt rätt håll utifrån ett smittspridningsperspektiv så vet vi att det fortsatt är tufft och påverkar oss mycket och speciellt dig som Företagare. Därför kommer vi gemensamt med Företagarna runt om i Sverige fortsatt erbjuda digitala mötesrum där vi informerar om läget och där du kan ställa frågor och föra dialog med experter inom olika områden.
Då de tekniska förutsättningarna begränsar antalet deltagare så är det först till kvarn som gäller. Skulle det visa sig att intresset är större än vi har platser kommer vi självfallet försöka erbjuda fler tillfällen eller så får man försöka ta del av detta i efterhand på Företagarnas hemsida.
OBS!!
När: Fredag 24/4, kl:11.00-12.00
Agenda v 17:
- Thomas Byström, regionchef för Företagarna Stockholms län och Mälardalen, ger oss en nulägesrapportering kring Företagarnas arbete i Coronatider.
- Pontus Lindström, expert från Företagarnas Analys- och opinionsavdelning, berättar om hur hyresrabatten fungerar samt svara på frågor rörande detta.
- Christoffer Lewinowitz- från Företagarnas juridiska rådgivning som kort uppdaterar om vanligaste frågorna som kommer till rådgivningen samt svara på frågor.
Anmälan: Anmäl dig i förmuläret, senast torsdag 23 april.
Mer information samt inloggningsuppgifter kommer innan tillfället äger rum
Livesändning:
Missa inte möjligheten att ta del av en livesändning i samarbete med Facebook direkt efter det digitala mötesrummet kl. 12:00-13:00. Fem fredagar i rad kommer det live lyftas ännu fler frågeställningar och information kring hur och vad som sker i spåren av Covid-19.