Välkommen på ett lunchseminarium och lär dig mer om Kundservice i Världsklass
Plats: Jernet
Katarina Palmstierna, Ordförande i Företagarna Lidingö kommer den 16 maj att fördjupa temat med Kundservice i Världsklass.
”Man kan drömma, designa och skapa den mest underbara plats i världen, men det krävs människor för att göra drömmen till verklighet”- Walt Disney
Anmälan
Anmäl dig i formuläret till höger senast den 12 maj. Vi bjuder våra medlemmar på lunch. Övriga betalar självkostnadspris
Katarina Palmstierna har arbetat med kundservice och kundrelationer i många år och har en utbildning i kundservice från Disney University i Orlando. Hon har under många år arbetat på TeliaSonera för att införa en kundorienterad kultur, värderingar, synsätt, arbetssätt och ledarskap i Norden och Balticum. Hon har också arbetat med start-ups och mindre företag för att införa ett kundorienterat arbetssätt från grunden på ett konkret och jordnära sätt och öka förståelsen för att det är mycket lönsamt.
Ni kommer att få många konkreta exempel från Disney, Apple, Ikea och från sin egen verksamhet på TeliaSonera och i RoligareVardag som ni lätt kan omsätta i er egen verksamhet.
Ni kommer också att få med er en liten Praktisk Handbok i Kundservice!